You Deserve Our Services

Elke ondernemer verdient het dat zijn of haar administratie tot in de puntjes is geregeld. Daar helpen wij bij.
Door de administratie uit handen te nemen en te fungeren als fiscaal en financieel sparringpartner.

Specialist in boekhouden

Een goede boekhouder ontzorgt, bespaart tijd en levert geld op. Wij zijn zo’n goede boekhouder. Maar, we gaan nog verder. Met fiscaal advies om uw fiscale positie te optimaliseren. Veel MKB’ers zijn zich niet bewust van de winst die hier te halen valt. En daar willen wij hen bij helpen. Door uw administratie goed te organiseren en u te laten profiteren van fiscale voordelen. Zodat u nooit te veel belasting betaalt.

mr. Dylan van de Belt LL.M.

Fiscalist en sparringpartner

Dylan is uw eerste aanspreekpunt voor fiscale vragen. Hij zorgt dat u profiteert van fiscaal voordeel en nooit te veel belasting betaalt.

Jef Rietdijk BBA

Accounting Officer

Jef verzorgt uw administratie, stelt de jaarrekening samen en bereidt de aangiftes voor.

Fiscaal advies

Standaard inbegrepen bij al onze pakketten. Onze fiscalist zorgt ervoor dat u geen onnodige belastingen betaalt. Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?
Maak een afspraak.

All-in tarieven

Ons doel is u zoveel mogelijk te ontzorgen en we werken op basis van all-in tarieven. Zo weet u altijd waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan.
Bekijk tarieven

Standaard pakketten

We hebben 4 standaard pakketten. Afgestemd op 4 soorten ondernemers. Sluiten onze pakketten net niet aan op uw wensen? Dan maken wij een speciaal pakket op maat.
Bekijk pakketten of neem contact met ons op voor maatwerk.

Hoge kwaliteit

Volledige ontzorging, fiscaal advies, innovatief boekhouden en een all-in prijs. YDOS verzorgt uw boekhouding met een hoge standaard.
Lees meer

Hoe we werken

1 Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we wat YDOS voor u kan betekenen en hoeveel u op fiscaal gebied kunt besparen.


2 Wij zullen u één van onze pakketten aanbieden of we maken een pakket op maat op basis van uw wensen en behoeften.


3 Na akkoord, maken wij een analyse van de huidige situatie en bespreken we de aandachtspunten. Vervolgens richten wij de administratie voor u in.